10 feb. 2011

Concurs Dia Vynne


Bine ai venit la cea de-a 2-a editie a concursului Dia Vynne!

Dupa cum NU v-am informat pe blog :) Dia Vynne s-a lansat cu primul concurs pe eva.ro oferind un voucher in valoare de 1000 RON de Revelion, fericita castigatoare fiind Raluca Dumitru din Bucuresti.

Si cum rochiile s-au vandut ca painea calda, ne-am gandit sa mai facem fericita o alta doamna sau domnisoara prin intermediul CANCAN-ului, amestecand printre premii, un alt voucher. Ati ghicit! Sau daca nu, va spun eu :) Dia Vynne e IN TOP (ajungand pe locul I al premiilor) si aici avem de gand sa ramanem intotdeauna, caci raportul calitate-pret este imbatabil!

Ce femeie nu-si doreste o rochie superba, de calitate superioara, o rochie de seara sau de clubbing? Ca suntem classy, ca suntem chic, toate ne-o dorim, caci pana la urma, meritam :)

Era sa uit.. Azi e 10 Feb.. Hmm.. Uite cum incetul cu incetul ne apropriem de Valentine’s Day sau mai pe romaneste, de Dragobete :)

Se stie ca atunci cand esti indragostit/a, vrei s-o arati intregii lumi; ei bine, acum ai ocazia. Cupidon va ajuta, dar nu va baga si in sac :P Asa ca dati iama in folderul cu poze, cautati-o pe cea care va inspira mai multa dragoste ( in care va tineti de manuta cu persoana iubita, va plimbati pe plaja sau va pupaciti), postati-o pe http://vaiubiti.cancan.ro/ (8 Feb – 27 Feb), si incepeti sa adunati voturi (rugandu-va de prieteni, implorand necunoscuti sau mituind, orice!), doar vreti sa castigati, nu? :)

Mda.. cateva va ganditi “sunt singura, nu am iubit”. SI CE?! Nu uitati, scopul vostru e sa castigati rochita, asa ca postati poze cu fostul, create in photoshop sau fortati-va fratii/vecinii la o sedinta foto, nu vor murii sa va tina de mana 1 minut :P pentru ca, in fond, nu ar vrea sa va supere, nu e indicat :)

I’m in love too.. :D Visez cu ochii deschisi.. am fluturasi in stomac.. nu vreau sa ma despart… si nu-mi pot lua ochii si gandul ..de la rochiile din Showroom! :X As dormi aici, dar nesuferita asta de sefa sta in calea fericirii mele si ma trimite acasa in fiecare seara! ..Insa am incredere ca voi gasi o cale.. :)

Si ca sa nu o mai lungesc, mult success, fir intins, asfalt uscat, rupeti-va un picior (“break a leg”) si tot ce va mai doriti!!


Tralala Girl :)

2 comentarii:

  1. buna ziua,

    am si eu o intrebare:cum ia la cunostiinta castigatorul de pe eva.ro...e contactat?

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Concursul de pe Eva.ro a fost incheiat inainte de Sarbatori. Daca va referiti la concursul de pe Cancan (in desfasurare acum), toate informatiile despre castigatori si cum se intra in posesia premiilor, le puteti gasi la http://vaiubiti.cancan.ro/Regulament/

    Multumim, o zi placuta si mult succes :)

    RăspundețiȘtergere